Thursday, November 30, 2017

Mengapa Ramai Sangat Guna Herba Ni Untuk Sihat Belakang Badan?

Mengapa Ramai Sangat Guna Herba Ni Untuk Sihat Belakang Badan?



Dari google search, ramai sungguh yang cari Episor ni sebagai alternatif untuk sihat belakang badan dan sihat lutut.

Dari mesej yang di terima dari team kami di 0173448110, kami dapati ramai yang mengadu sakit belakang badan sebab duduk atas kerusi terlampau lama sangat. Ada juga yang mengadu sebab buat kerja dan angkat barang berat.

Bila dah sakit sangat dan lama sangat tanggung derita, diaorang cari herba untuk atasi sakit belakang dan jumpa info pasal Episor.

Rata-rata pelanggan yang beli Episor ni berumur 30 tahun sampai 60 tahun. Perempuan dan lelaki sama je. Bila dah umur meningkat ni, macam-macam hal kesihatan yang diaorang hidapi.

Bukan tak pergi jumpa doktor. Dah buat rawatan tetapi sakit tu tetap datang balik.

Jadi, kalau nak p hospital, faham-fahamlah kos dia. Masa dan proses rawatan lagi. Ada yang inbox mesej bagitau penat menunggu, badan pun bertambah sakit.

Saya cakap, memang la macam tu. Nak jumpa doktor, nak dapatkan kesihatan yang baik, kena la lalui proses macam ni.

Episor ni ubat tradisional. Ia untuk penyediaan tradisional sahaja. Tidak ada jaminan yang sesiapa pun makan ubat herba ni akan sihat.

Sebelum nak ambil produk herba ni, pastikan dapat nasihat dari doktor dulu. Tanya doktor, boleh ikhitar tak?

Kalau pergi ke klinik, memang ada doktor-doktor yang cadangkan ambil produk herba ni. Dia kata cari kat farmasi. Atau beli je online.

Tapi,

Pastikan produk tu berdaftar dengan KKM. Ada hologram meditag.

Macam Episor ni, ada hologram dan berdaftar dengan KKM. So tak perlu risau. 100% herba traditional cina.

Kalau korang pernah makan herba cina, mesti tahu ada banyak manfaat. Terutama herba macam Epimedium Sagittatum (Horny Goat Weed) dan Bu Gu Zhi. Korang boleh google 2 manfaat herba ni.

Selagi kita boleh jaga kesihatan, kita jagalah. Jangan sampai dah mudarat badan sebab tak jaga kesihatan, mula lah kita komplen sebab badan sakit-sakit. Nak pakai duit banyak.

Kalau ada insurans ok lagi. Kalau jenis yang memang tak suka ambil insuran tu macam mana pulak? Dah cukup ke duit simpanan? Kos perubatan tinggi tahu.

Jadi, buatlah pilihan. Jaga makan. Jaga lifestyle.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search